lördag 19 februari 2011

Slutsatser

En dag som går i Depression light's tecken har inte gett mig några mer skriv ideer men ett antal andra slutsatser, nämligen;

  • Varför det var mycket roligare att plugga I Cambridge berodde delvis på att man visste att några timmar senare skulle man antingen mingla i köket med billigt vin (ja, vi var faktiskt studenter) och trevligt sällskap. Eller, befinna sig på valfri pub/nattklubb och dansa tills klackarna tagit död på dina fötter.
  • Jag har i min iver på att hitta "a topic" googlat fram och tillbaka vilket slutade med att jag räknade ut mitt BMI och fick fram att jag är överviktig. Lagom motiverande.
  • Man ska aldrig, under några omständigheter eller känslomässiga tillstånd äta cous cous wrap i sängen. Konsekvenserna är allt annat än trevliga.
  • Att gul överstrykningspenna inte bara fäster på papper utan också på vit hund.
  • Icke att glömma, denna blogg har än en gång agerat sökträff på "tips på kaninnamn".

Till sist;

  • Som det ser ut nu, känner jag mig mer eller mindre körd när det gäller denna upgiften.

At this hour of the day, I would have hoped that I had found a topic for my assignment, instead, these are today's conclusions;
- The reason to why it was so much more fun to study in Cambridge, is the fact that you knew that a couple of hours later, you would be either drinking cheap wine in the kitchen with awesome people or go clubbing and dancing until your feet were killing you.
- According to my BMI, I'm overwight.
- There's never a good idea to eat cous cous wrap in bed no matter how depressed you are.
-A yellow highlighther does not only leave a mark on paper, but on dogs with white fur as well.
- For like the fifth time, googling rabbitnames has lead someone to this blog...
At last;
- For me, when it comes to my current assignment in school, it looks more or less hopeless.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar