lördag 20 augusti 2011

Flyttkort #2


Inläggen duggar tätt och jag hann inte mer än till badrummet innan mitt dela-med-mig behov höll på att bubbla över. Så, min nya dator är iaf supersnabb på att stänga av sig. Alltid bra att veta om man snabbt behöver fly. Jag kunde inte undgå att se att min grannes handduk är inhandlad på Primark, alltså, ENGLAND, alltså, kanske delar hon samma kärlek till England som jag? Jag har köpt billiga men totalt värdelösa tandtråd på pinne. Måste åtgärdas snarast. Jag har under tiden jag skrivit detta inlägg insett att touchen på mobilen inte funkar om man har plåster på tummen (osthyvelskadan), och pekfingret är därför näst intill utslitet pga plötslig överansträngning. Och nu ligger jag här, nerbäddad, med två nya kuddar, en hög och en medel, och funderar på vilken som är vilken, och vilken som är bäst?

Dela-med-mig behovet sjuder nu lugnt i grytan igen.
Published with Blogger-droid v1.7.2