lördag 11 juni 2011

Sovmorgon

Uppdateringen har varit under all kritik. Men det har varit fullt upp ett tag och nu har jag sovit ikapp. Kom hem från Cambridge natten mellan onsdag och torsdag och sedan har det varit jobb torsdag och fredag. Träffade lite folk, en hel del hemvändare, på Pelikanen igårkväll, vilket var trevligt. Så för första gången den senaste veckan har jag verkligen SOVIT. Tolv timmar, så underbart skönt. Sanningen är den att jag fortfarande sitter i sängen och har precis tuggat i mig det sista knäckebrödet. Nu är jag utvilad och redo för att återgå till vardagslivet. Eller? Imorgon är jag redo. Tror jag behåller min nya pyamas på (älskar den) och stannar i sängen idag. Klockan är tio i ett. Mitt liv är förstört, i alla fall den här dagen. Marije och Kajsa, vad har ni gjort med mig?


Life has been busy lately, therefore bad update here. Came back from Cambridge the night between Wednesday and Thursday and then I've been working the last two days. Met up with some old friends yesterday, we all had some catching up to do since most of us lives in different cities atm. So last night, I slept like a baby. Twelve hours of sleep. Lovely. Actually, I'm still in bed, preparing myself for getting back into my regular everyday life. But think that can wait until tomorrow, right? Marije and Kajsa, what have you done to me?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar