söndag 12 juni 2011

Långpromenad

Gick visst lite väl långt ikväll, Holland? ... I wish. Tittar på film och pratar med mitt holländska redhead. Insåg att filmen är densamma som jag somnade till när vi var i Cambridge i veckan. Haha. Världen är liten, jag passerar "Holland" på min kvällspromenad, strax därefter chattar jag med samma holländare som jag delade säng med sist jag somnade till den här filmen. De goda vann, killen fick tjejen, tror det är dags att bädda ner mitt egna "redhead" nu...


Went for a long walk tonight, maybe too long because I walked by this sign. Am I in Holland? I wish... Atm I'm watching a film and chatting with my Dutch redhead. Just realised that this is the same film as the one I fell asleep to in Cambridge some days ago. The world is a small place after all. I pass Holland when I go for a walk, a couple of hous later, I'm chatting with the same Dutch person that I shared bed the with last time I fell asleep watching this film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar