lördag 5 februari 2011

Uppdatering: Bristol

''Livet blir lite roligare om man har en hatt pa huvudet'' /Jenny
-
Scones med clotted cream smakar bast kl. 2 pa natten och kl. 11 pa morgonen. Tack Tesco for att ni har oppet 24/7...
-
''Nar man blandar ihop Alla Hjartans dag med Halloween, da ar man inte kar''/Lovisa
-
I England maste man ha vattenfast mascara for det regnar sa mycket...
-
''Anledningen till att jag inte kan bo i England ar Cath Kidston''/Lovisa
''Eller, sa ar det anledningen till att du ska bo har?''/Jenny
-
Mellansyster Millberg har skickat fem sms under bion. I de TRE sista star det ''Mina sms kommer inte fram, men allt stammer''...
-
''Bristol upphor aldrig med att overraska''/Jenny
-
Efter bion, The King's speech, har Jennys ben somnat och mina undersida lar varker, sa lang var filmen...
-

Kort sagt, senaste dygnet har bestatt av; pub, subway, Tesco, scones, sovmorgon, scones, Bristol Story telling festival, Boston Tea Pary, Cath Kidston, bio, Nando's. Och nu, efterlangtade shortbread for min del medan Jenny sover i fatoljen mitt emot mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar