torsdag 24 februari 2011

Min Torsdag

Till att börja med vill jag försvara mig själv lite grann och påpeka att det INTE är mer fika i påsen (syftade på föregående inlagg), det är lunch. För det andra så är det inte en bilddagbok jag driver, utan en blogg. Alltså, jag ska försöka hitta tillbaka till gamla vanor och hålla er lite mer uppdaterade både med text och bild. Annars så tycker jag denna bilden beskriver min dag väldigt bra, det enda som fattas är något kopplat till jobbet. Sitter på tåget efter en föreläsning och ska nu till hemstaden för att jobba under eftermiddagen. Ikväll blir det Afro Power Dance igen! Svårt att avgöra om kvällens dans eller wrapsen i påsen kommer bli dagens höjdpunkt. Tre personer utanför fönstret öppnade just sin första (?) öl och jag lämnar stationen.


First of all, I must say that it's today's lunch in the bag, not more cookies (considering my previous post, which was all about having a coffee at "Stigs"). Secondly, I'll try to get better at updating you guys, using BOTH photos and text. There has been a lot of photos here lately, don't you think? Other than that, I have to say that this photo describes my Thursday pretty well. The only thing missing would be something connected to work since that's where I'm heading next. I'm sitting on the train at the moment, waiting for it to take me back home. I only had class for one and a half hour today so I will be spending the afternoon working and after that; Afro Power Dance! Like it! Anyway, the train just left the station where three people just opened today's first (?) beer. See yah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar