torsdag 21 oktober 2010

Taco my friend

Well, my Cambridgelife goes on and I'm trying to make the best out of it. The problem is that "the best" also means "a lot" in this case. This week hasn't been that busy but I've been really really tired all the time, and a stupid headache that wont leave me alone!
Anyway, in a few minutes I'll be on my way to some Taco place to have dinner with Katarina, Marije and Kajsa. After that I'm going to come back to Tripos and start packing because I'm leaving for Bristol tomorrow after school, can't wait. Finally I'll see my Jennse again! I'm a bit nervous though, about the trip that will take about 4 hours, maybe more, with train and the tube. Wish me luck!

Livet här i Cambridge rullar vidare och jag försöker göra det bästa av det. Lite småjobbigt dock att "det bäst" även innebär mycket. Dock har denna veckan varit hyfsat lugn men jag har varit så sjukt trött hela tiden och haft en näst intill konstant huvudvärk som inte vill ge sig. Men men, om ett par minuter beger jag mig till ett tacoställe för att äta med Katarina, Marije och Kajsa, ska bli gött. Efter det är det bara att cykla hem igen och packa för imorgon åker jag till Bristol efter skolan.. Äntligen ska jag få träffa min lilla jennse igen! Är lite små nervös för resan som kommer ta cirka 4 timmar om inte mer med diverse transportmedel. Önska mig lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar