söndag 10 oktober 2010

Började dagen med en härlig långpromenad. Solen och värmen idag spred nästan lite sommarkänsla, men färgerna visar att det är höst. Åh vad jag gillar höstvärmen!
Det fick bli en lunch på Starbucks idag. Vill inte veta hur mycket pengar jag spenderar på att äta eller fika ute. Efter att spenderat någon timme där blev det "punting". Helt underbart väder för punting, relax på hög nivå.

Nu sitter jag på mitt lilla rum och kurar igen. Tittar på högen med böcker, inga hemuppgifter över helgen men imorgon och på tisdag ska vi göra prov. Gamla examensprov är det som gäller för att se var vi behöver koncentrera oss mest på i fortsättningen. Får se hur dessa prov går.


1 kommentar:

  1. Lena Maria Claesson11 oktober 2010 kl. 15:49

    Åh tänkte på dig idag när jag var ute bland alla fina höst löv! Tänkte - att om lovisa var här hade hon säkert velat ta fina kast upp i luften, löv bilder med mig!
    Åh vill prara med dig! Men har ju ingen mikrofon! :(

    SvaraRadera