tisdag 17 augusti 2010

Åh, efter en lång arbetsdag ville jag endast en sak. Sova. Sagt och gjort. Jag tog spikmattan med mig till sängen och sov en halvtimme. Spikmattan är min bästa vän när ryggen är lagom stel och musklerna värker. Sitter jag fel när jag arbetar kanske?
I alla fall, vaknade till framåt sju igen, tanken var att jag skulle springa en sväng men planerna ändrades. Skulle bli en promenad med mamma istället. Men nej, planerna ändrades igen. Elin ringde och tyckte jag skulle komma och käka glass med ett glatt gäng i hennes lägenhet. Så en snabb uppfriskande promenad sen var jag på språng igen. Ah, jag gillar att ha saker att göra, tiden rullar på så fort då.
Hemma nu igen och magen kurrar. Igen. Idag är det fel på Mallan och mig, as always. Våra magar skriker efter mat hela tiden. Aningen jobbigt om man frågar oss. Men men, kanske dags att dra sig tillbaka då? Imorgon står en morgonpromenad med Mathilda först på schemat, fiin start. Sen blir de till att uträtta ärenden, jobba och avsluta dagen på bästa sätt med juntan!

Men nu, slut.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar