torsdag 11 februari 2010

Tid är pengar.

Tid är pengar, jag menar då detta. Speciellt när man spenderar tiden på ansiktsbehandling och i butiker. Jag har lyckats göra av med alldeles för mycket pengar ikväll. Men ibland måste man lyxa till det i vardagen.

Dagen kom även med en väldigt tråkig nyhet. Elin lilla skulle minsann ge sig på skidåkningen 3 dagar innan resan på söndag. Detta slutade i brutet nyckelben och operation imorgon, och en mindre på resan som det ser ut nu. Riktigt tråkigt!
Men vi är ju än så länge sju tappra som ger oss ut på vägarna. Får se om vi är lika många på söndag efter att Mr J väljer att ge sig ut i skidbacken imorgon och jag spritar mig för att i bästa mån undvika spysjukan. Peppar, peppar.

Nu blir det lite lätt packning och sen sticka som avkoppling.
Jag behöver avkoppling!
Tack och lov för kvällens nervarvning med en timmes ansiktsbehandling!

1 kommentar:

  1. Ååh loovi jag har alldeles för mkt saker med mig, tror jag annaras har jag glömt ngt! :S
    HJÄLP!

    SvaraRadera