måndag 8 februari 2010

Om en vecka, då mår man.

Sitter här i soffan och knåpar på ett mail till mina kära medresenärer inför den kommande fjällenresan som går av stapeln på söndag morgon. Tidig morgon. Men vi lyckas inte riktigt komma överens där. Tidig morgon för mig är liksom extremt orimligt tidigt för sådana typer som håller till på folkhögskola och andra valfria skolor. Dags för arbetslivets hårda sida mina vänner. Haha, nej, skämt å sido.
Ser fram emot den här resan, och att ha lite semster. Så kanske borde jag fortsätta med att knåpa på det där mailet så det verkligen blir någon avresa? Får nog göra de.
Ska se vad jag kan göra åt saken.

Träning snart!
Ciao

1 kommentar:

  1. Bra gjort kära vän!! Åh jag längtar jätte mycket också! Kommer bli så sjukt skönt att komma iväg!:D

    SvaraRadera