lördag 24 augusti 2013

Flyttkort I - Just nu på Femman

Familjen har åkt. Lämnat mig ensam i huset med Jaxon.
Själv packar jag. Och viker. Fikar lite gör jag också.
Ser till så att Jaxon får kissa och hänger upp tvätten på tork i solen.

Man skulle kunna sammanfatta dagen med att jag packar, viker, hänger, slänger, packar, fikar, viker, tvättar, stryker, promenerar, packar, väger, slänger, viker, packar, städar, viker, packar.

Man blir trött av det här. Vad är klockan? 15.00! Inte konstigt jag är hungrig.
Knappt två dagar kvar i Sverige. Två dagar där jag packar, viker, hänger, slänger, packar, fikar, viker, tvättar, stryker, promenerar, packar, väger, slänger, viker, packar, städar, viker, packar.

Snart bara en dag kvar. En dag. Undra hur stor chansen är att Air Canada ökar den maximalt tillåtna vikten per väska under denna sista dag. En dag kvar. Sen blir det åka av.

Just nu på Femman: Mitt beteende tar på Jaxons krafter också.