tisdag 10 april 2012

Dagens lista: Intressanta möten

Kvinnor som jag skulle vilja ta en kaffe med i dagarna istället för att tentaplugga:
(Det råkade bli enbart kvinnor den här gången, kanske männen dyker upp på en annan lista en annan gång)

  • Martina Haag för att jag vill veta hemligheten bakom hur hon skriver sina böcker som får mig att fnissa för mig själv på ett sådär härligt pinsamt sätt. 
  • Kronprinsessan Victoria för att jag vill veta hur man verkligen lever ett liv när man ständigt är bevakad av media och allmänhet. 
  • Carolina Gynning (för att hon är cool) för att jag vill veta hur man suddar bort en "ofin" stämpel och blir en folkkär konstnär/författare/programledare. 
  • Leila Lindholm för att jag vill veta hur man skapar mästerverk i köket.
  • Tilde de Paula för att jag vill veta vad det var hon gjorde som fick mig att vilja bli programledare för Nyhetsmorgon söndag.
  • Min före detta svenska lärare för mitt missbruk av tyda.se på grund av stavsvårigheter är näst intill pinsamt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar