lördag 28 maj 2011

Shake that ass bitch, and let me see whatcha got...

... en BLÖT rumpa, det är minsann vad jag har. (Vi tackar Booty Bass för de inlednande orden).

Jag lust att cykla ner till Biltema, vända upp min blöta rumpa och säga: "Vem i hel***e tillverkar och säljer cykelsadlar med SÖMMAR!? Så fort regn har visat sig på himlen de senaste dygnen så är det som att sitta på en jäkla tvättsvamp och trampa där vattnet bara pyser fram genom sömmarna för varje tramptag. Och sannolikheten för att det ska bli regn är hyfsat stor, året runt, med tanke på att det faktiskt är Sverige vi bor i och stora delar av vårt väder kommer från England." Så vill jag säga. Precis så. Men, eftersom att jag inte riktigt är den som söker onödiga små konflikter av detta slag och anser att svordomar är onödiga ord (undantag: om man slår sig riktigt hårt eller något går riktigt fel), så kommer jag nog istället cykla ner till Biltema, i min jacka som täcker min blöta rumpa, och snällt fråga om de har några cykelsadlar utan sömmar som man kan köpa.


... a wet ass is what I've got, that's for sure. And that's because the saddle on my bike has seamlines. I would love to go down to the store where I bought the bike and say: "Who the hell makes saddles with seamlines on? Everytime that it has been rainy weather outside, it feels like I'm sitting on a sponge while cycling because the water is being pressed out of the seams every time I pedal. Maybe you shouldn't make saddles without seams on since we're living in Sweden and most of the time, our weather comes from England, where it rains!". But I suppose that I won´t say that, instead I will probably go down there and say something like: "Excuse me, do you have any bike seats without seams that I can buy?".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar