torsdag 12 maj 2011

Lagerhaus

Jag kan erkänna att jag använder hela huset som förvaringsplats till mina saker. MEN, det innebär inte att allt som ligger strött här hemma är mitt. Jag har börjat misstänka att alla prylar som mamma hittar och som går under kategorin "ägare okänd", hamnar på mitt rum eftersom att sannolikheten är ganska stor att fallet är så, men inte alltid. Därför, dagens nya fynd: Ett headset tillhörande ägare okänd. Tack mamma. Det är som att ha födelsedag varje dag.
Ok, to be fair, I can admit that I tend to spread my things all over the house. BUT, that doesn't necessarily mean that all things that are lying around at home is mine. However, I think mum assume that it is that way, because everything that she doesn't know whose stuff it is, ends up in my room! Thanks to this, I got my self a new headset today. Thanks mum, feels as if it's my birthday every day.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar