torsdag 19 maj 2011

"...men ni kan kalla mig Judit"

Till att börja med kan ni kalla mig Judit, om ni vill alltså. Och då menar jag just precis den Judit som ni tänker på nu. Ingen mindre än Judit från "Judit och Judit" reklamen på TV. Vem av dem är fortfarande oklart. Varför min kollega tillägnade mig detta smeknamn (ytterligare ett smeknamn till min lista) har jag redan glömt bort, men hon gjorde det. Så från och med nu: Hej jag heter kinglouis men ni kan kalla mig Judit. Helt obegripligt.

Kvällens Junta (undra hur många paragrafer här på bloggen som har inletts med "kvällens junta" egentligen? Men juntan tar en stor plats i livet) bidrog med vilda diskussioner angående låtvalet till framtidens bröllop. Detta slutade med att nygifta-föredetta-fröken-Jönsson kommer dansa bröllopsvalsen till en klassiker som The Jönssonligan Anthem medan jag själv lämnar altaret till tonerna av Mejas A'll Bout The Money.


...youtube borde ge mig bidrag för att jag länkat till dem tre gånger i ett och samma inlägg.  De skulle bara veta hur många som är med kanin som besöker den här bloggen...


At tonight's knitting club we ended up talking about weddings. As a result of this, we decided that my friend, whose girl's name is Jönsson, will be dancing to the soundtrack of the film called "The Jönsson League" at her wedding and I will leave the altar when they play the song "A'll Bout The Money" by Meja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar