måndag 28 februari 2011

Seriöst studerande görs på Biblioteket

Här hittar ni mig de närmaste timmarna... insåg när jag promenerade hit idag att just nu jobbar jag lite, studerar lite och funderar på vad jag ska göra när det är klart. Låter som ett heltidsarbete tycker jag...
Igårkväll tittade Kajsa förbi en sväng. Skypade lite med Holland och Tyskland. Men viktigast av allt, vi gjorde upp ett mål inför Hollandresan, just de, här inte nämt de, jag ska till Holland om en månad! Awesome!


Spent a few hours studying at the library today. On my way down there I thought about the way my life looks at the moment, I'm taking this course, working a little bit and spend the rest of my time (sort of) thinking about what I will be doing next. This sound like a full-time job to me, wouldn't you say?
Btw, Kajsa stopped by my place yesterday. We skyped with Holland and Germany for a while and then we came up with a new goal to achieve before our Holland trip in March!

Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar