torsdag 10 februari 2011

God Morgon!

En sak här jag lärt mig nu när jag kommit till min femte dag som pendlare. Ska man blogga, eller huvudtaget använda Internet i någon form, gäller det att göra det medan det finns täckning. Alltså, under den första halvtimmen eller precis i slutet. I alla fall känns de som att det ar så det funkar. En annan sak som känns är det faktum att tåget lämnar stationen 6.20. Däremot märks det att huvudet är lite mer med idag än i tisdags morgon då jag somnade innan jag hunnit svälja sista skeden yoghurt. Ja, jag äter min frukost på tåget.
Ne, nu är det bäst jag publicerar detta för täckningen börjar tryta...

Vad jag egentligen vill ha sagt; God morgon på er, hoppas ni sover fortfarande!
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar