söndag 14 november 2010

Without a voice

Ok, I’m in Marije’s room and annoying her while she’s writing her review about SACT. Me, myself and I (as Victor would say) is finally done with mine and all I want to do know is sleeeeep. Hoping that my voice will be back tomorrow morning. For some reason (unknown) my voice has been more or less missing the last three days and it drives me crazy since I’m used to talk all the time. Maybe other people find themselves relieved not having to listen to my sweet voice all hours every day!
Anyway, time is ticking (and so does the noise in the funniest YouTube clip this week: Potter Puppet Pals: The Mysterious Ticking Noise) so I’m thinking about going to bed and hopefully wake up with a new voice ready for a new week!

Okej, jag sitter i Marijes tum och irriterar henne medan hon försöker skriva klart din review om SATC. Själv är man äntligen klar och det ända jag känner för nu är sova. Hoppas att min röst är tillbaka när jag vaknar imorgon. Av någon anledning (som jag inte vet) försvann min röst mer eller mindre i torsdags och det gör mig galen eftersom att jag är van vid att prata hela tiden. Kanske att andra känner sig något lättade när de inte behöver lyssna till min ljuva stämma hela tiden!
Anyway, tiden tickar på (och det gör även ljudet i denna veckas roligaste YouTube klipp: Potter Puppet Pals: The Mysterious Ticking Noise) och jag tror det är läggdags, och förhoppningsvis vaknar jag upp med en ny röst redo för en ny vecka imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar