tisdag 16 november 2010

Personal Postman

Ali, our warden, came to me today and said that she felt like my personal postman because she always have letters or parcels for me. Well, not always, but so far two postcards, one letter and to parcels. Nice for me!
Today after school we watched Harry Potter the 6th since we're going to see the new HP movie next week. But, to be honest, I fell asleep on three chairs in the classroom so i didn't see that much of the film. Today was also the last time we saw Kajsa for this time, she's leaving Cambridge for the forest in Sweden tomorrow. Sad, we'll miss her!!

Ali, vår warden i huset, kom till mig idag och sa att hon känner sig som min personliga brevbärare för hon har alltid ett nytt brev eller paket till mig. Okej, inte alltid, men än så länge två vykort, ett brev och två paket. Jag gillart!
Efter skolan idag kollade vi på den sjätte Harry Potter filmen eftersom att vi ska se den nya HP filmen nästa vecka. Men, om jag ska vara ärlig så somnade jag på tre stolar i klassrummet så jag såg inte så mycket av filmen. Idag var även sista gången som vi såg KajsaBajsa på ett tag, hon lämnar Cambridge och återvänder till de Småländska skogarna imorgon. Tråkigt för vi kommer sakna henne!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar