måndag 8 november 2010

Monday and Kajsa is in love.

The woman who gave birth to me 19 years ago and almost
killed me yesterday, wanna know how? Keep reading.


Yes, she actually said that to me, or more like sang it, thought it sounded spontaneous and sweet. Speaking about singing, we went to listen to King College’s choir today, or at least I think it was their choir since it was in their chapel. Before that Starbucks and in 40 minutes is it dinnertime, staring to see a pattern? Food, food, food, but, we love it. But this week is healthy week, no sweets. Good luck.
Anyway, my mother almost scared me to death yesterday. When I opened my email she had sent me one, and it only said "phone home /mamma". I started thinking some of the worst things like has someone died? Seriously sick? Even started to think that my baby Jackie (the dog) had been hit by a car or something. Do you know what she said when I called (on my mobile since they didn't answer on skype): "Oh, no, nothing serious, just wondering if we were having your birtday party on the 17th, because your aunt may have a christmas dinner then." Thank you mum for alomst giving your 19 year old daughter a heartattack.

Japp, detta är vad Kajsa sa till mig dag, eller ja, snarae sjöng, tyckte de lät så spontant och sött. På tal om sång så lyssnade vi på King College kör idag. Eller jag antar att det var deras kör eftersom att vi var i deras kapell. Innan dess besökte vi Starbucks för omväxlingens skull (hm, eller inte) och om 40 minuter blir det kvällsmat. Börjar ni se ett mönster? Mat, mat, mat, men, vi älskar det. Fast denna vecka är hälsovecka, inga sötsaker. Lycka till.
Föresten så skrämde min mamma nästan livet hur mig igår. När jag öppnade min mail hade on skickat ett och det stod endast ”phone home /mamma”. Jag började föreställa mig några av de värsta saker som kan hända, har någon dött? Allvarligt sjuk? Tänkte även att lilla Jackie (hunden) hade blivit överkörd av en bil eller något. Vet ni vad hon sa när jag ringde (från mobilen eftersom de inte svarade på skype): ”Åh, nej, inget allvarligt, undrade bara om du tänkt fira den födelsedag den 17 december, för din moster kanske ska på julbord då”. Tack mamma, du gav nästan din 19 åriga dotter en hjärtattack.

1 kommentar:

  1. Och självklart kommer jag (och Mattias) på ditt kalas!
    Puss
    PS. Varför syns inte mina kommentarar.. grr..

    SvaraRadera