lördag 20 november 2010

Laundry day... again?

Here I am trying to be a responsible grown up, Saturday morning and I'm checking my emails, trying to transfer some money (since I didn't have any money on my card when I went to Tesco yesterday, so I had to go back and get some cash...Hm), but what happens? My internet here is so so so slow, which means that I can barely check my email and my internet bank doesn't work. So, this means I have to stay on facebook, update you guys on the blog and skype with eric instead...
But in 15 minutes, doing the laundry with Marije, feels like we do that every weekend, but we dont't, just that time goes so fast!

Här sitter jag och försöker samla vuxenpoäng, lördag morgon och jag kollar mina mail och överför lite pengar (eftersom att när jag skulle handla igår hade jag inga pengar på kortet och fick gå hem och hämta kontanter) men vad händer? Mitt internet är så fruktansvärt dåligt, vilket innebär att jag kan knappt kolla mina mail och internetbanken funkar inte. Detta innebär att jag får stanna på facebook, blogga och skypa med eric istället...
Men, om 15 minuter ska jag och Marije tvätta, igen, känns som vi gör det varje helg, men det vi gör vi inte, bara det att tiden går så fort!

Hälsning från Sverige! /Greeting from Sweden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar