fredag 26 november 2010

Bored? Is that possible?

I have to admit that I was chocked earlier. I sat down in my bed and realised that I was bored. Was such a long time ago since I last felt that way so I barely remembered the feeling. But, I logged on to facebook and had a chat with some friends so I'm more hungry than bored atm.
Right now I'm sitting in my bed starring at my suitcases and wonder how all these things in my room ever is gonna fit into only TWO suitcaases. Uh, I don't want to think about that or about going home...

Jag måste erkänna att jag blev lite chockade innan. Jag satte mig i sängen när jag kom hem och insåg att jag var uttråkad. Var så länge sen som jag kände så att jag knappt kom ihåg hur det känns. Men, jag loggade in på facebook och chattade med lite folk här och där så nu är jag mer hungrig än uttråkad.
Just nu stirrar jag på mina två resväskor och undrar hur alla dessa saker i detta rum ska få plats i endast två resväskor. Uh, vill inte tänka på det eller på att åka hem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar