tisdag 2 november 2010

Autumn

I’ve said it before but I’ve to repeat myself, time is going by way to quick in Cambridge. This is our eighth week, unbelievable, I don’t want this to be over so soon! But, tomorrow is Mamma Mia day for Marije, Katarina, Martin and me, it will be nice. And off course, we’ve already planned what to eat before we leave Cambridge. You know, everything is about food over here, but, I haven’t eaten any sweets for the last two days (!).

By the way, my last reading (I hate reading tasks even in Swedish!!!) and listening test went really good, I like. Just what I needed because I think I wrote the worst report ever today in class. Anyway, I’ll try to keep you updated!

Jag har sagt det förr men jag måste säga de igen, tiden går verkligen fort här i Cambridge. Detta är vår åttonde vecka, helt otroligt. Jag vill inte att allt detta ska vara över så snart! Men, imorgon är det Mamma Mia dagen för Marije, Katarina, Martin och mig, det ska bli nice. Och självklart har vi redan planerat vad vi ska äta innan vi lämnar Cambridge för musikal i London. Allt är kopplat till mat här borta, men, jag har inte ätit några sötsaker det senaste två dagarna.

Vill bara tillägga att mitt senaste läs (Jag hatar läs uppgifter tom på svenska!!!) och ”listening” test gick riktigt bra, det gillar vi. Precis vad jag behövde för jag tror att jag skrev den sämsta rapporten någonsin under lektionen idag. Jaja, jag ska försöka hålla er uppdaterade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar