lördag 30 oktober 2010

Halloween

Woke up thanks to a really annoying sound this morning, and no it wasn't Victor singing again because it was only 8.30 so that's next to impossible ;-). Instead of going back to sleep I decided to go for a run in the lovely weather, I mean it, the sun has been shining all day, like most days here in Cambridge. Though I have to admit that running was really heavy this morning and I think it's because it happends to seldom.
Earlier we were in the city to fix our halloween cutomes for tonight and tomorrows halloween party. We'll look sooo hot! Painting my nails atm, this time black, thought it would be suitable for halloween. Well well, before tonights halloween party I'll try writing some sort of Competition entry, homework for Monday, we'll see how that works out.

Vaknade av ett fruktansvärt oljud idag, någon som borrade en sågade eller något i den stilen. Klockan var endast 8.30 en lördag. Eftersom jag redan var vaken passade jag på att springa en runda, kan lugnt säga att det var jobbigt värre. Jag undrar om det beror på träningspauserna som uppstår bra mycket oftare än träningstillfällena. Men jag gjorde det i alla fall.
Innan var vi en sväng i centrum och fixade våra halloween kläder inför ikväll och imonkväll. Vi kommer vara sååååå snygga. Sitter och målar naglarna också, svarta får de bli denna gången, jag gillart, de matchar halloween också. Som uppvärmning inför kvällens rabalder tänkte jag nu ge mig på helgens skrivuppgift, vi får se hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar