tisdag 31 augusti 2010

Två funderingar såhär innan läggdags

1. Okej, du är en sann hundägare (och hundvakt) om du tänker följande i kommande situation: Du släcker lampor och kollar så att alla dörrar och fönster är stängda och låsta innan läggdags. Står en bit ifrån altandörren, tänker "den är låst, ska jag kolla? Ja, jag kollar för säkerhetens skull". När du då inser att den faktiskt INTE var låst känner du en liten liten panikkänsla i bröstet och tänker först "Shit, tänk om jag inte hade kollat dörren", sen som äkta hundvakt tänker du skräckslaget "Någon hade ju kunnat komma in och ta hunden!!"

Oja, citat direkt taget från mina egna tankar.
Nu till tvåan:

2. Blogger här har ju en ny funktion, man kan numera se statistik för läsare på bloggen. Förstår den inte riktigt till hundra procent, men ändå, kul grej, har saknat det. Det fiffiga är även att man kan se var i världen de befinner sig när de läser bloggen. Om jag har fattat rätt? Då till min fundering:
Vem i hela friden i USA, Kanada och Danmark har hittat till min blogg. Haha. Jag tror det är farligt att vara nyfiken. Men passa er, lovisamariaelisabeth goes internationell. HAHA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar