tisdag 31 augusti 2010

Semsterdag 2

Då så, idag är sista dagen som jag egentligen skulle ha jobbat. Istället valde jag att ta semester igår och idag för att påbörja min ledighet redan klockan fem i fredags. Måste säga att jag lyckades fylla dessa semsterdagar väl.

Åkte till jobbet för att bjuda alla numera före detta kollegor på muffinsen jag bakade igår. De hade överlevt natten, muffinsen alltså, och arbetskollegorna också för den delen. Tack och lov. Fick alltså gå upp med tuppen idag igen, klockan 07.05 ringde klockan för andra dagen i rad. Spenderade cirka 2 ½ timma på jobbet innan jag uträttade mina ärenden på stan. Fixat lite engelska pund, hämtat ut min mobil och mina skinnstövlar som varit på lagning. Börjar fundera på om allt faktiskt är fixat inför min resa nu? Checkade även in och skrev ut mitt boardingpass till flyget denna eftermiddag.

A, icke att glömma, jag och Mallan har provat ut glasögon idag. Till henne, jag behöver ju inga eftersom att jag har superögon. Jag vill ha, men behöver inte. Finns så många fina brillor nu så jag blir avundsjuk på folk som köper glasögon. Sjukt.

Nu ska jag försöka tagga inför första Gymmix-passet sen i maj. Döda mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar