söndag 15 augusti 2010

Härlig känsla !

Alltid denna härliga känsla i kroppen när man klarat något. Jag känner mig stark, jag ÄR stark. Jag fullkomligt älskar att träna även om kroppen vissa dagar skriker "lååt mig slippa" och jag tänker "jag ska aldrig mer röra på mig". Låt den dagen vara och skjut träning en dag, det skadar inte. Om jag ska kunna träna ska hjärnan och kroppen också vara med på det, det får inte bli ett "jag måste träna, åhh".
Vill tillägga att jag under morgonens första mil sa: "Jag ska aldrig mer göra detta."
Och efter den sjätte milen tänkte: "Nästa år kommer vi igen"

Jag och Amalia taggar nu för att göra tjejklassikern. Om 20 år då. När vi är klara med utbildningar och familjer och känner oss lagom tjocka och behöver en morot för att komma i form. HAHA.

PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar