söndag 27 juni 2010

Mår jag bra? Jo tack, jag mår toppen.

Vilken midsommarhelg det har varit! För det första, det har varit sol hela helgen. När hände detta senast?
Självaste midsommarafton bjöd på en typisk svensk midsommarlunch med nypotatis, gräddfil, gräslök och övriga utvalda proteinrika tillbehör. Efterrätten blev givetvis jordgubbar, i mängder. Framåt eftermiddagen och kvällen blev jag hämtad av två brudar som tyckte jag skulle spendera kvällen med dem och annat folk utanför Reftele. Passade mig eftersom att det ärligt talat redan var planerat så. Grillning stod givetvis på schemat. Nice.

Lördagsmorgonen blev äckligt tidig (även för att vara mig). Packade väskan, tog hunden (och tre utslagna midsommarfirare) för att åka till västkusten. Släppte av de tre pojkarna och begav mig till min variant av paradiset. Mellbystrand där mormor och morfar kurade. Underbart väder och en fin helg vid havet. Ni anar inte hur bra man mår efter en weekend där nere. Två veckor sen ses vi igen Mellbystrand!

Bilder kommer komma !

1 kommentar:

  1. då är det jag och mallan som är med dig! Kommer bli wunderbar!:D

    SvaraRadera