torsdag 15 april 2010

Vår?

Det har varit väldigt dåligt med bilder på stickade ting på senaste tiden, inte sant? Eller på bilder överhuvudtaget. Men, jag har samlat på mig en liten bildserie som är värd att vänta på, kolla bara här nedan.

1. För er som inte sett att torgets små statyer har blivit beklädda med halsduk i vinter så ser ni det här, det har ju trots allt varit en kall vinter.
2. För er som tror att detta är ett typiskt Syjuntan-Juntan attentat, där tänker ni helt rätt. Det är precis något sådant här vi skulle kunna göra. Men, vi kan faktiskt inte ta åt oss äran för detta. Frågan är, vem har gjort det egentligen?
3. För er som tänker som jag, är det inte dags för den som nu gjort detta att kanske ta av halsdukarna igen? Jag menar, våren är ju här!

1 kommentar:

  1. Jag måste bara säg att jag vet vem de va som gjorde de, hon heter camia och är en lärare som är lite små knäpp och galet estetisk. hon jobbar på John Bauer!

    SvaraRadera