söndag 18 april 2010

Fönsterbyte och nyårslöften

Hej vänner, söndag idag och i hemmets inte fullt så lugna vrå pågår byte av fönster och dörrar. Ett projekt som lyckades engagera hela la familia. Själv valde jag att dra mig undan för en stund sedan, kännde att jag inte gjorde någon nytta längre. Började kolla igenom lite gamla blogginlägg, hittade ett med årets nyårslöften, så här såg det ut:
- Träna 3-4 gånger per vecka.
- Endast äta sötsaker under helgerna.
- Söka några utbildningar inför hösten 10.
- Genomföra högskoleprovet.
- Sticka mössor till välgörenhet.

Jag måste faktiskt lite stolt erkänna att jag minsann klarat 4/5 löften bra. Det är det där med sötsakerna som det kör ihop sig på. Jag menar, vem kan undvika sötaskerna som serveras på Juntans onsdagskvällar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar