lördag 20 februari 2010

Syjuntan!

Jag misstänker att jag varit väldigt dålig med att nämna syjuntan-juntan här på bloggen. Lite slarvigt av mig då den varje onsdagskväll tar upp min tid. Syjuntan-juntan består av mig själv och 7 andra unga vackra människor. Juntan startades i höstas av "oss som fortfarande bor hemma i småstaden" med syftet att vi skulle fortsätta umgås efter gymnasiet. Vad vi inte visste då var att sticket skulle bli en stor del av vår fritid, i alla fall för vissa av oss. Beroendeframkallade? Kanske, är ju faktiskt både riktigt roligt och avlappnande.

Det skulle kanske vara på sin plats att jag slängde upp lite bilder på min projekt här på bloggen. Som ett litet smakprov, men bara lugn, det kommer bli mer av denna varan här på lovisamariaelisabeth´s krypin!






Ni gissade rätt, det är huvudsaken som gäller när jag stickar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar