onsdag 24 februari 2010

Onsdagar, Bradagar!

Snön ligger vit på taken, och jag är givetvis vaken!
Onsdagsförmiddagen är mer än guld värd, min lediga förmiddag. Börjar inte jobba förrän ett. Helt underbart med detta lilla avbrott mitt i veckan. Enligt mig gäller det att utnyttja det friska vintervädret så givetvis blev det en springtur som start på dagen.
Eller ja, om jag ska vara ärlig så började dagen för längesen. Vet inte hur många gånger jag tittat på klockan från fyra idag på morgonen. Vaknat, kollat klockan, somnat om, vaknat, kollat klockan, somnat om, ja ni fattar. Vid åtta fick jag nog, rullade ur sängen (har ju skaffat bredare säng så det tar en stund innan man kommer till kanten) på med träningskläderna och sen bar det av. En timme senare frukost i lugn och ro, visst är det härligt att bara duka upp med lite av varje på bordet och kunna njuta av frukosten utan stress?


Nu sitter jag här, nyduschad och funderar på om jag ska rota fram lite kläder ur garderoben kanske? Fast bästa klädesplagget just nu är nog min träningsjacka jag fick när jag fyllde år. Mmmm, snygg är den och lila givetvis! Slänger upp en bild :D



Ursäkta detta megalånga inlägg, tappert gjort av den som läste hela. Men jag har bestämt mig för att inget ska få förstöra den här dagen. Tycker det är dags att denna veckans dåliga start får en vändning!
Juntan ikväll, finfiiint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar